Máte pocit, že vás podnikání zmáhá, protože se neustále přetahujete o nové zákazníky s konkurencí? Lítý konkurenční boj ustojí jen ti nejvytrvalejší, ovšem ti nejchytřejší mají svou klientelu “jistou”. Vtip je v tom, že můžete změnit stávající strategii a zaměřit se na CRM. Že jste již tuto zkratku někde viděli, ale nedokážete si dost dobře představit, co znamená? Pak jsou následující řádky určený právě pro vás.
Naučte se řídit vztahy se zákazníky
CRM je zkratka anglického termínu Customer Relationship Management a označuje strategii spočívající v řízení vztahu se zákazníky. Cílem je navázání užšího kontaktu se stávajícími zákazníky a využití navázaného obchodního vztahu na maximum (např. formou dlouhodobé či opakované spolupráce).
Ale co je CRM systém? Jedná se o software, který umožňuje aplikaci této marketingové metody v praxi.
Smyslem CRM sytému je shromažďování zákaznických informací, zpracování údajů, třídění, ale také snadné vedení reklamních kampani a analýza obchodních aktivit společnosti. Vhodně zvolený software vám usnadní mnohé procesy, ušetří spoustu času a přinese nové možnosti, jak zajistit věrnost klientů.
Jaký CRM systém zvolit?
Aplikace strategie řízení vztahů se zákazníky není bez CRM systému možná – ale po kterém produktu sáhnout? Při výběru softwaru zohledněte především náročnost implementace, uživatelskou přívětivost systému, přítomnost důležitých funkcí a technickou podporu ze strany provozovatele.
Příkladem kvalitního CRM systému může být například eWay-CRM na bázi populárního e-mailového klienta Microsoft Outlook. Český software si získal velmi dobré jméno i v zahraničí a podle výsledků ankety prestižního serveru Capterra patří mezi nejlepší CRM systémy ve své kategorii. O jeho kvalitách se můžete přesvědčit třeba hned – v základní verzi je zcela zdarma.