Luxusní spodní prádlo – Giorgio Armani

Každý se chce někdo cítit jako v bavlnce, to však neplatí jen pro ženy ale i pro muže. Někdo se chce cítit výjimečně, jiný má prostě rád osvědčenou kvalitu. Luxusní spodní prádlo, jak název vypovídá, by mělo zaručovat kvalitu, pohodlnost, vzdušnost ale i třeba obdiv vašeho protějšku v posteli. Emporio Armani-značka dámské a pánské módy, která se zaměřuje na poslední módní trendy.

Značka Emporio Armani byla založena roku 1975 mužem se jménem Giorigo Armani, jedním z nejuznávanějších módních návrhářů, který ovlivnil několik generací a celý svět módy.

O zakladateli a firmě

Italský módní návrhář se narodil v roce 1934. Ovlivnila ho jeho matka s vytříbeným vkusem a talentem co se šití oblečení týče. Tvořit pánskou módu začal u Nina Cerrutiho když mu bylo třicet let po své vojenské službě. Začínal jako aranžér výloh a nákupčí pánské módy v milánském obchodním domě La Rinascente. V roce 1970 se svým přítelem a spolupracovníkem architektem Sergiem Galeottim založil vlastní návrhářské studio. O pět let později  odešel a vznikla značka Giorgio Armani. Ze začátku tvořil pouze pánskou, později přešel i na dámskou módu, mezi jeho první kousky oblečení patřila pánská saka. Armani později přiznal, že jeho „dámská saka“ byla později zmenšená pánská saka. Úsměvné.Od té doby nechybělo Armaniho sako v žádném šatníku nejbohatší vrstvy obyvatel. To ještě upevnil herec Richard Gere, který se v roce 1980 ve snímku Americký gigolo objevil v Armaniho saku. Díky tomu byla založena pobočka módního domu i v Hollywoodu v Kalifornii roku 1983

Koncem 90. let měla firma přes 200 obchodů po celém světě.

Módní řady

Armani se však neomezoval jen na spodní prádlo. Později začal tvořit kalhoty, plavky, košile, šaty a vlastně cokoliv, co vás napadne.  Armani vydal celkem 6 módních řád:

  • Giorgio Armani-pánská i dámská móda, doplňky, kosmetika a parfémy.
  • Emporio Armani-módní trendy a novinky. Především spodní prádlo.
  • Armani Colleczioni-formální oděvy.
  • Armani Junior-dětský sortiment.
  • Armani Exchange-provokativní, tovřená především pro mladou hollywoodskou popkulturu a je spojena s taneční hudbou.
  • Armani Casa-dopňky pro bydlení.

Každá jeho kolekce je plná vkusu, jedinečnosti a vždy je maximálně úspěšná.

Tato značka se ale neomezuje jen na módu a krásu, ale i na oblast ubytování, stravování nebo výzdoby domů. Vlastní síť luxusních hotelů ve velkoměstech jako je Milán, Paříž, New York, Tokio, Dubai a další, provozuje také síť kaváren, barů nebo restaurací po celém světě.

Také dnes je značka velice úspěšnou. K dostání je i v menších obchodních centrech, ovšem za celosvětové ceny. Nosit značku Armani znamená nosit na sobě kus italského luxusu a elegance. Jednoduché krajky, přirozené a osvědčené barvy a nádherné střihy.